Fredag kväll...

Idag har man varit i skolan... vad annars? Hände väl inte så mkt, eller vi skrattade ovanligt mkt! Eller hur Maja? <3
Fotografen tog ett kort på oss när vi satt och åt  i matsalen, hahah kul att bli fotad när man äter lixom! xD

Iaf, efter skolan var jag med Moa. Gosade typ med hennes kanin, var inne på datorn... Jaa, slappade helt enkelt! ^^

Idag sover Fanny med några kompisar, så slipper henne ikväll...! Hahah, skojja, kommer väl ha tråkigt ikväll nu. Ska nog titta på en film elr nåt... 

Hahah, idag smsade min tränare mig och bokstavligen bad mig komma på något slagt uppvisning imorn i ett centrum... Hm, när han bad så snällt kunde jag juh inte säga nej! Hahaha... xD

Puss puss, skriver kanske senare... <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0