Söndag

Idag väckte mammsen mej klockan halv nio... -.- Måste ju vänja sig med att gå upp tidigt inför skolan! Så nu har jag ätit frukost med familjen, och fixat i ordning mej. Tyvärr kan jag inte lägga in bild på outfitten, skriver på pappas jobbdata och orkar inte ladda in bilder på den... Men iaf så har jag en lila tunika från Gina Trocot till vita tights. <33
Nu ska jag snart träffa vännerna, Jim och Jennifer. Har inte sett dom på en vecka! Var ju i Grekland... Men kan typ bara vara med dom i några timmar, ska till farmor senare. Fira hennes födelsedag! xD Det blir nog tårta, får väl se om jag orkar äta... Kanske kan jag skriva lite där, men det är ju inte säkert. <33

xoxo Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0