19.33

Hellu! <3
Jag är helt slut asså... Vet inte varför, sov kanska för lite inatt? Åt just tacos, hoppas det gör mig piggare snart.
Har förresten köpt julgran nu! Den är fin, ska pyntada den senare eller imorn. Hahah, Fanny och jag döpte den till Karl Rudolf! Vilken fantasi man kan ha då... xD

Sen har vi städat oxå. Är inte klara än, suck. Seriöst, när jag flyttar hemifrån kommer mitt hem bli en svinstia typ, för jag ser lixom inte när det är stökigt? (a)

Aja, ska kanske vara lite social nu, och kanske ta lite knäck? ^^
Puss puss! <3

Kommentarer
Postat av: Emma :) ♥

vi ska ochså köpa julgran snart :) <3

2009-12-18 | 20:50:32
URL: http://tyyypemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0