Chill dag

Sha sha bloggen! xD
Dagen har varit fett skön... Bara två lektioner, sen fixade jag och några till i aulan inför Brobelfesten som ska vara ikväll. Vi typ tog alla borden från dom som satt och åt i matsalen, och dukade upp dom i aulan... Det blev skiitfint faktiskt! Men guldkulor, ljus, namnskyltar... Längrat tills nästa år, då vi kommer sitta där! Då kommer ju de nuvarande sjuorna servera oss, haha. ^^
Vi som hjälpte till fick förretsen julmust oxå! Sååå gott... <3

Juste, hade ju spanska prov första lektionen. Gick väl ganska bra, tror jag? Inte mvg, men vg kanske. Men slapp ju iaf matteprovet sen! Ska göra det på måndag istället. Slapp so:n och och idrotten oxå, fett glad! xD

Men har en del och plugga idag med, tar det aldrig slut? Jag säger det igen, jag behöver jullov! (a)
Kisses <333

Hahah, vad har vi för logga egentligen? Den är väl inte så himla fin elr?! xD


Kommentarer
Postat av: hanna

Den är bara as ful ! xD <333

2009-12-11 | 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0