Dubbel lucia

Tjoo! <3
Kom precis hem, fick skjuts av Annies mamma. Dagen har varit ganska slapp. Väcktes 06.20, vilket är lite tidigare än när jag brukar gå upp, men det var bara för att Fanny skulle ha luciatåg vid 07.30, och jag skulle kolla på det... Var väl rätt fint, men alla sjöng ju inte rent precis. Och fy vad kallt det var, dom sjäng utomhus... :S xD
Sen hade vi lektioner som vanligt fram till lunch. Efter det hade vi fika med torra lussebullar på so:n. Inte alls gott egentligen...
Sen var det luciatåg igen, i aulan med högstadiet. Det var oxå rätt fint, men lucian glömde texten på sitt tal ju, hahah! Men jag ska kanske inte säga nåt, det skulle kanske jag oxå göra. (a)

Juste, fick veta lite betyg idag! Är väl ganska nöjd med det mesta. Jag ska skriva ut det här på bloggen, men först efter att jag fått hem pappret där alla står. ^^

Kisses! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0