Home Again

Tjoo! <3
Är hemma från träningen nu. Den var väl ganska kul... Träffade Mikaela, hon är typ fett duktig! Hon hade nån med sig oxå, Julia, men hon tränade inte gymnastik. Sen snackade jag lite med Emma oxå, hon är ju typ hjälpledare där, och vi gick i samma grupp förut. ^^
Menmen, ska väl duscha nu igen? Sen måste jag städa lite, får gäster ikväll... Fanny har tagit övervåningen, så jag får väl stada hela nedervåningen då. Suck.

Hörde förresten av Benny och Benny (hahah, jaa, det finns två!) att Ellen och Fanny oxå ska test i Salem imorn, tillsammans med Fanny(två Fanny oxå!). Kul för dom! xD

Puss o Kram! <333

Kommentarer
Postat av: Emma :) ♥

du var ochså jätte jätteduktig <3333

2009-12-05 | 15:43:48
URL: http://tyyypemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0