Jullov!

Japp, då har man äntligen jullov! Min första dag var iaf skitbra, hehe.

Fick ju första betygen idag, vill ni veta vad jag fick? Hahah, G i 2 ämnen, 1 Mvg och resten VG! Rätt nöjd faktiskt. ^^
Sen stannade vi ett tag efter i skolan och gjorde klart våra saken i slöjden! Fett söta pyjamaströjorna blev, Maja och jag gjorde ju likadana, haha! (a)
Sen gick jag hem med Maja, snackade med Max och Patrik, och träffade dom vid Dödsbacken. Var massa småbarn där först, men hade skojj ändå! Men Max typ mula oss, haha, du ska nog få igen! xD

På vägen hem stanna jag och Maja vid ett djupt dike, hade så himla kul i all snö, kännde sig som ett litet barn! Vi är bäst på att vara barnsliga ju... :P

Nu ska jag städa lite, sen duscha. Ikväll sen kommer Moa, Hanna och Ellen, dom ska ju sova här! Ska ha vår lilla egna julafton, hahah! <3

Kisses! <33



Här har ni pyjamaströjan! <333
Den matchar (?) ju shorten jag gjorde tidigare. ^^


Kommentarer
Postat av: sofia

Skönt att kunna vara barnslig utan att det känns fel, så himla kul att bara vara och 'leka' i snön =)

2009-12-18 | 13:29:02
URL: http://pperffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0