Kallt och snöigt - Men inte negativt enligt mig!

Guuud, vad det snöar! ^^
Seriöst, det är ju snöstorm! Jag och Fanny gick hem ifrån Jim och Jennifer för typ 45 minyter sen, min svarta jacka blev ju helt vit av snö... (a)

Aja, idag var vi ju i stan. Så himla kallt det var asså! Åt inte lunchen, man var lixom int esugen när det var så kallt. Drack en varm choklad med vispgrädde istället, i ett gamalt fängelse typ? xD
Jag och Maja stannade ju kvar i stan, men Annie, Karin och Linnea tyckt edet var så kallt så dom drog hem. Har köpt klart julklapparna nu iaf, till mamma, Fanny,kompisar, farmor o farfar och mormor. Pappas har jag redna fixat ju. Skriver inte vad jag köpte, dom kanske läser? Hahah, fast tror inte det... xD

Sen gick jag ju hem till Jim och Jennifer, kollade på Twiligt och lite så...  I <3 Twilight!
Kisses!


Omg, han är sååå het! Men är Edward den hetaste filmstjärnan verkligen? o_O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0