Lillsved och lucia

Hellu igen bloggen! <3

Som jag skrev i fredags så har jag vatit på träningsläger i helgen. Kunde ju inte uppdatera något där, så tänkte berätta lite om det nu...

Vi åkte till Lillsved i lördags morse. Jag åkte i sämsta bilen! Asså jag och Elin höll på att tråka ihjäl, för han som skjutsade hade P4 på hela vägen! Sååå segt... -.-
Men i alla fall, i lördags tränade vi i typ 8 timmar. Körde bland annat tumbling och uppbyggnad. Det var skitroligt! Men jag fick ont i höften och i hälsenan, så var inte med på allt... :(
Sen igår tränade jag i 4 timmar, körde bara hopp! Haha, men blev lite trött av att springa fram och tillbax. Men det gick i alla fall rätt bra, till på slutet. Vi gjorde en ny övnning till dubbelvolt, på en lägre uppbyggnad, och det blev helt fel. Jag gjorde en och en halv volt, och då landade jag ju på huvudet/nacken! Först gjorde det ju ont såklart, börja gråta, men blev mest rädd tror jag. Mina tränare sa åt mig att sätta mig vid sidan ett tag, och det första jag gjorde var att kolla på klockan! För pappa skulle ju hämta mig tidigare, vi skulle på luciakonsert, och jagh ville ju hinna träna mer!
Men så blev det inte... För jag började blöda näsblod, troliogtvis för at jag blev så rädd. Vi behöver inte gå in på detaljerna, men gulliga My stod i alla fall med mig hela tiden. Kim gjorde oxå illa sig, Mickaela oxå typ. Sen ringde jah pappa, för jag visste att han skulle komma när som helt. Så har sa vi:

Vera: När kommer du? För jag blöder näsblod, och kommer typ inte hinna duscha... Snyft.
Pappa: Aha, men men du måste duscha nu ändå, vi har bråttom, strunta i näsblodet!!

Asså han blev typ arg, och frågade inte ens vad som hade hänt eller så. Blev ledsen på han för det...
Men jag han duscha sen iaf, men inte träna mer. :(

Aja, pappa hämta mig och vi plockade upp Fanny och Nilla, och sen åkte vi in till stan. Käkade på en vietnamesisk (?) resturang, sen kollade vi på luciakonserten. Det var skitfit faktiskt, tänk om man hade en sån röst som dom hade lixom?! Wow... xD

Jaa, det var väl det jag gjort! Snacka om att man har träningsverk i hela kroppen nu asså... Menmen, man känner sig iaf fräsch efter att ha tränat så. Inget fetto här inte! ^^
Men dagen idag har väl varit som vanligt, inte gjort så mkt. Stina var sjuk, så hade ingen syslöjd! Och det är negativt! För nu hann jag inte bli klar med min pyjamas innan jul... Suck.

Kisses! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0