Lussebullar

Hahah, som ni kanske fattar efter rubriken, har vi precis bakat lussebullar! Andra plåten är i ungnen nu... Det blev bara två plåtar. Menmen, det räcker. ^^
Ska snart provsmaka... Men först måste dom ju kallna lite.

Håller typ på att packa inför träningslägret nu, men måste hämta lite grejer hos mamma först... Har inga mysbyxor här ju! Och det klarar man seg ju inte utan, haha. Inte för att jag använder de så ofta men... Seriöst, har aldrig haft mysbyxor på mig en vanlig dag i skolan. Det känns lixom..fel. Men på andra är det ju snyggt, men tror lixom inte det skulle se bra ut på mig. xD

Puss och gonatt! <3

Orkade inte ta kort på dom, så det fick bli en googlebild! (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0