Onsdag 15.07

Helluu!
Sitter här i soffan, med lilla katten bredvid mig. Eller rättare sagt mig...
Aja, dagen har väl varit bra. Skrattade hur mkt som helst på svenskan, när Eric redovisade... Hahah, så kul! Hela klassen skrattade ju, och vår lärare. xD
Maja och jag har typ börjat bråka? Eller asså, inte seriöst utan bara tjafsar hela tiden typ. Catfight, heheh. ^^
Vi slutade ju tidigt, sen drog vi hem till mig... Ingen var hemma ibörjan, men sen kom dom... :S
Wellwell, satt typ i mitt rum och snackade bara? Sen gick jag med dom en bit, när dom typ var tvungna att gå.

Hoppar nog över träningen ikväll, fortfarande ont i höften. Vill ju inte att det ska bli värre innan träningslägret! Men tror att Fanny ska gå...
Men nu måste jag plugga, 2 prov imorn ju. Seriöst, kan int eens hälften av det man ska kunna?! Känner mig helt oförberedd lixom. (a)

Puss o Kram


Hahah, det har är typ jag om fem minuter! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0