Ooops..!

Tjoo bloggen! xD
Tänkte berätta lite om dagen nu. Vid halv ett drog jag till Maja och var där till typ 5. Vi var typ inne på datan, käka glass med vindruvor och dansa dansmatta. Hahah, jag var sämst! (a)
Men sen när jag kom hem skulle vi typ direkt och fixa mat och vatten hos Nelson (kaninen altså). Det gick väl inge vidare... Han smet inte, men vi lixom råkade pajja hans bur lite. Locket/taket lossnade! Förlåt, förlåt, vi ska årdna det, lovar! <3
Heheh, sen nu är vi hemma. Kollade just på lite konståkning, asså guud vad duktiga! Seriöst, viga som jag vet inte vad och blir dom inte illamående efter alla snurrar? O_o
Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Jag ääääälskar JonasBrothers, haha :D nej men det är bara bra vill inte ha så mycke konkurans med Joe haha driver, nej men Nick är tvåa på mig, men jag vet inte fassnar med för Joe:P hihi :D

2009-12-30 | 22:32:49
URL: http://skaantz.blogg.se/
Postat av: moa

haha. det är lugnt. buren är fixad ;o ;P <3333

2010-01-04 | 18:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0