Shopping!

Tjoo! <3
Haft dålig uppdatering senate dagarna, I Know! Men har gjort massa annat ju.
Både igår och idag har jag, pappa och Fanny varit och shoppat. Igår var vi på Lager 70 och Lager 157. Jag köpte BjörnBorg-trosor, strumpor och två svarta linnen. Bilder kommer sen... Testade typ hundra olika par jeans oxå, men inga var bra?! För pösiga, för tajta, fel färg... Det blev bah aldrig bra! xD
Hahah, men idag åkte vi till Kupolen i Borlänge ist. Och där hittade jag minnsan ett par bra jeans på en gång! På Vero Moda.
Sen köpe jag inget mer... Vi blev så himla trötta så vi drog hem. Tittade prcis på nån ny film vi köpte, Kermits Första Äventyr, men stängde av efter typ 20 minuter. Den var inge bra alls, heheh! xD

Menmen, imorn åker vi hem till Stockholm igen. Kommer nog bli mer uppdatering då! <3
Kisses!

Juste! Någon Anonym fråga om min syrra skulle gå kvar på min gymnastik, och jaa det ska hon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0