Söndag 13.33

Shooo alla glada! xD

Kom typ precis hem fårn farmor och farfar, farmor skjutsa hem mig. Bakade ju pepparkakshjärtan! Men kommer inte äta upp dom, bara ha dom som julpynt. Dom är ju äckliga?! Bara degen och den där vita saken man dekorerar med är god. Heter det glasyr? Eller kristyr?
Aja, sen kom mamma och Jennifer och åt lunch där oxå. Efter det åkte dom till Heron City för att se New Moon.
Självklart ska jag oxå se den, men på tisdag med fina Maja. ^^

Idag måste jag förresten plugga... Två prov på torsdag. Har hemstudiedag imorn, så då ska jag ju egentligen plugga, men gör det idag ist. Då har jag ju en helt ledig dag imorn! Ska träffa Maja då, några mer som vill hänga med kanske? (a)

Kisses! <33


Hihih, tog en jul-bild med mitt hjärta! xD


Dagen kläder...


Höhöh, snygg ställning va? xD


Och sen en bild bakifrån.. Bara för att få med bandet! ^^

Kommentarer
Postat av: Emma :) ♥

Nej gud vilken söt tröja :) <3

ha den i skolan på måndag <33

2009-12-06 | 19:19:58
URL: http://tyyypemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0