Veckans planer

Morning! <3
Vaknade typ vid 9, sen har jag ätit några rostmackor och bara latat mig vid teven. (a)
Planer för dagen? Hm, kanske ringa Maja och dra med henne till pulkabacken? Hahah, fast det är ju så kallt... Aja, ikväll ska jag iaf till pappa. Men vänta lite nu, jag gör en planeringslista för veckan istället för att skriva allt så här! xD

Måndag: Träffa Maja?

Tisdag: Inga planer, träffa nån? Och sen packa...

Onsdag: Åka till Leksand, Dalarna

Torsdag: Julafton! Fira med pappa och Syrran.

Fredag: Mys i stugan antar jag?

Lördag: Inget speciellt...Mys.

Söndag: Åka till Lager 70, shoppa typ underkläder.

Måndag: Stanna och shoppa i Kupolen på vägen hem.

Jaa, det var väl typ allt? Vet inte hur mycket jag kommer uppdatera. Om jag kommer ha tillgång till dator och så i stugan asså...
Pusspuss! <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0