100 inlägg nue!

Nu sitter jag nere och skriver på pappas jobbdator, min dator där uppe typ blev helt konstig. Den typ fastnade...?
Aja, har iaf precis ätit middag. Väntar på att Idol ska börja... Heheh, det är juh en hel timme kvar men ändå. xD
Wellwell, imron har vi juh origenteringsdag i skolan, fy vad tråkigt! Och jag kommer seriöst frysa ihjäl. Men,haha, kommer sätta på mej hur mkt kläder som helst. Typ värsta understället! (a) xD
Hahah, men nu har jag väl inget mer att skriva. Fortsätt läsa och komenter är ni gulligt! Jag brukar typ altid kolla in de som komenterrs loggar oxå... ^^

Kärlek/Vera

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej det är första gången jag läser din blogg och jag tycker den är jätte bra!

2009-10-01 | 19:27:07
URL: http://hastjenkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0