19.05

Sorry att jag inte skrivit förrän nu, har varit upptagen med älsklingen Maja! Hade skiitkul som vanligt, garvade hela tiden! Men är man med henne får man lixom räkna med det! (a'
Wellwell, skolan var väl okej, hade ju fysikprov... Hoppas det gick bra! Men det var typ fett konstiga steg för de olika betygen, jättesvårt att få högre mål lixom! =S
Aja, bestämde oxå att jag, Maja, Alex och Max ska vara imorn. Bara vi inte går hem hit, det är så stökigt! xD Men vet inte vem vi annars ska var hos så...?

Nu ska jag nog upp och tvätta håret och raka benen och så. Sen ska jag väl se om det kommer nåt på teven?
Puss puss, höra imorn! <333

Kommentarer
Postat av: b,

sv;



Vi ska bara fotas för att få fina foton.

Asså, vi ska ta "bästiskort" som vi sedan ska rama in. Roligt att du frågar! :D <3

2009-10-06 | 19:43:32
URL: http://bbeccast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0