Äntligen!

Omg, är bara så nöjd! Hade ju träning idag, och äntligen körde jag rondat flickis själv på voltgolvet oxå! Har ju inte gjort det på, jag vet inte, aldrig? Joo, men det var flera år sen. Men nu kan jag iaf igen! Okej, för er som inte är gymnaster kanske det bara låter konstigt, alla vet kanske inte ens vad en flickis är. Och för er som tränar gymnastik låter det väl som om jag är skiitdålig och inte har kunnat flickis förrän nu. Menmen, är stolt ändå! ^^
Och just det, fick veta att jag ska vara med och tväla med flickisen på lördag oxå. heheh, kul att få veta det 3 dagar innan lixom! Menmen, det sk anog gå bra. Där ar det ju tumbling, asså lättare än voltgolv. :P

Kom precis ut ur duschen, tvättade håret oxå. Men jag hatar att lägga mig med blött hår! Det kommer se helt hemskt ut imorn asså. Men är trött, så tänker ändå sova typ nu. (a'

Nighty Nighty! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0