Bad news from dady

Shoo bloggen och ni som är så söta och läser! <333
Vet ni en hemsk sak jag nys fick reda på?? Pappa tar med sid datorn på älgjakten nästa vecka! Så jag kommer inte ha tillgång till någon dator med internet från och med imorn... =S Guud, så jobbigt assu! -.-
Hoppas jag kan skriva några inlägg ändå, på kompisars datorer typ. Jag vill ju blogga, och ska försöka fixa det så bra det går. Men får väl helt enkelt berätta om veckan nu innan lite, och sen efter...

Planer inför nästa vecka:

*Skola måndag-torsdag (ska börja på en t-shirt på slöjden, spanska prov på torsdag osv.)
*Troligtvis vara med Maja någon dag, vill vara med Max oxh Alex oxå men får se.
*Träning måndag och onsdag
*Gymnastiktävling fredag-söndag på Gotland, Visby Cupen. <3

Heheh, jaa det var väl typ det jag ska göra. ^^
Kyss på er! <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0