Hata regn!

Nu kom jag precis hem från skolan. Gick hem i värsta ösregnet! Är typ genomblöt, mina ljusblå jeanstights blev mörka... Tänkte faktiskt hoppa in i duscen nu, bara för att det är skönt. Är kall, och har äcklingt regnvatten över hela mej! -.-
Menmen, vi slutade ju tidigare idag, hade ingen SO. Men måste ändå jobba med det hemma. Suck.
Och juste, brandlarmet gick precis innan vi skulle ha So typ! Så då gick man ut och stod där och frös som jag vet inte vad... Skitkallt var det, har varit hela dagen! Imorse var det ju minusgrader hos många... =S
Jaja, ska in i duschen nu.

Puss! <33333


Dålig bild, I Know. Ville bara visa hur blöt man var, haha.

Kommentarer
Postat av: stella

stackars dig D:

2009-10-01 | 16:42:58
URL: http://stellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0