Home

Nu är jag hemma igen. Tänkte skriva lite kort om helgen och tävlingen!

Fredag:
I fredags åkte vi med båten vid 11 till Gotland, det tog 3 timmar. Vi bodde ju på ett gamalt fängelse, och det var väl inte så himla fint där. Jag, Kim, Carro, Johanna, Annie och Elin bodde i en liten stuga. Det var skittrångt och saker överallt! xD
Menmen, hade ju ingen tävling på fredagen. Åt ute, somnade inte förrän typ 2 bar aför att Johanna snackade i telefon hela kvällen! -.-

Lördag:
Vi var typ tvungna at gå upp vid sju, sen åt vi frukost. Gick till hallen i duggregnet, det var typ 1 km dit.
Tävlingen gick väl sådar, kom iaf inte sist, hahah! Men vi kom delad 7:a av 11 på hopp, 9:a av 14 på fristående och 10:a av 14 på tumbling. Inte så bra, men det var iaf skiitkul där! ^^

Söndag (Idag):
Båten gick 8.05 från hamnen, så vi gick upp halv sju för att äta och så. -.-
Båtresan hem var mkt roligare än dit, My är så himla gullig asså! Hon sprang runt och kittlade och tog allas skor. Seriöst, jag tror inte hon någonsin blir trött eller ledsen någon gång! xD


Jaja, det var väl allt jag hade att säga nu? Har träning senare, skulle egentligen inte ha det men vi blev så himla taggade av tävlingen så vi ska ändå träna nu. Kommer lägga in bilder och video senare!
Ska slappa lite nu, sen måst ajag plugga. Två prov i veckan ju!

Puss puss! <333


Kommentarer
Postat av: b,

sv; hahah, tack så mycket! ja, mycket har hänt sen sist! ;) <3

2009-10-18 | 18:32:36
URL: http://bbeccast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0