Ingen träning idag heller

Ska det vara så himla svårt att hitta en bra praktikplats?! Nu har jag ringt till tre ställen, men det var fullt hela hösten på alla... Synd, för jag ville juh verkligen ha där! Menmen, har ett ställe till jag ska försöka på imorn. Sen måste jag ha nya idéer. Har ni något förslag?? Snälla, skriva det i en komentar! <3
Jaja, sk inte tjata mer om mina problem med PRAO-plats...

Har förresten både engelska-läxa tills imorn, och fysikprov! Omg, måste öva... =S
Hon sa typ en av MVG frågorna till oss, så att vi ska kunna öva typ. Men jag fattar den ju inte! Fett svår... Ska fråga pappa senare.

Wellwell, har inget mer att skriva... Eller jo förresten, alla ska komentera! <33

Kyss, Vera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0