Jag skriver igen!

Tjoo, bloggen!
Har varit väldigt dålig på att uppdatera senaste veckorna, jag vet! Men nu ska det bli ändring på det.
Sitter i mammas nya hus förresten, sovit första gången inatt! Trevligt faktiskt... Skriver oxå på nya dator som vi köpte igår! Såå skönt med en som funkar... Den är bärbar, har webbkamera, internet funkar... Helt nöjd! ^^

Idag har jag rätt mkt at göra. Var ju i Skärholmen i förr igår med Maja, men glömde såklart att köpa present till pappa! Han komer hem från Kina imorn, och fyllde år i veckan... Ska ner till Tumba och köpa nåt i sista minuten alltså.
Sen ringde Maja igårkväll oxå, och sa att Max och typ Matte och Patrik ville träffa oss idag. Har varit mkt med dom nu på lovet, visste inte ens vilka det var för en vecka sen... xD Men iaf, vi blev typ lite sura på varandra igår så vi ska väl fixa upp det idag tror ja. Ska möta dom vid 2 typ. <3

Wellwell, skriver nog mer senare om jag hinner... Har en massa läxor som ska göras oxå. TRÅKIGT! -.-
Ska nog käka frukost nu, bye!

Kisses / Vera <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0