Origentering

Nu sitter jag här hemma igen. Origenteringen gick väl sådär, hade typ lite svårt med två av kontrollerna menmen. Sen fick vi iaf alla rätt! ^^ Men gud vad jag ble nervös precis vid sista kontrollen! Vi gick över ett fält/träsk, och tänkte fota med mobilerna. Och Majas var borta! Asså gud, inte kul... Men Karin testade iaf ringa till hennes mobil, och då svarade älsklingen Hanna! Hon hade typ hittat den, så vi gick till dom och fick tillbaka den. Sån tur man kan ha ibland asså! <3
Wellwell, jag fick skjuts hem av Annies mamma. Tack tack! Var så himla trött i benen, så skulle inte orkat ta mig hem annars  tror jag! Hahah...
Jag kan förresten inte lägga in bilderna jag tor idag, de går typ inte att ladda in på den här datorn? Fattar lixom inte hur man ska göra,hehe. Men min dator där uppe blev ju helt pajj igår, men tror jag fixade den imorse? Var typ ett virus kanske?? Men internet har slutat funka där igen! Usch, det är sååå jobbigt. -.-

Nu ska jag inte skriva mer i det här inlägget!
Puss på er! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0