Piiinsamt asså

Tjatja bloggishen! xD
Idag var väl en helt vanlig dag i skolan, slutade innan lunch som vi ska göra varje onsdag. Fett skönt! Men juste, siste lektionen så var det rätt stökigt och så, typ alla satt utanför klassrummet. Och sen då kom Alex och bah jag ska säga en sak Vera. Jag bah shiit, vad lixom? Men så gick jag iaf med honom ut, och han sa typ jag gillar dig. Och så kom Salman och bah han har känslor för dig,Vera. Jag visste inte vad jag skulle säga! Så jag typ sa okej, sen gick jag tillbaka in igen! Gud, sååå pinsamt asså! Och jag tror Max typ gillar mig oxå, han är iaf bättre än Alex, heheh. xD
Men sen skulle vi ju vara efter skolan med, men dom typ kom aldrig ut så jag och Maja gick till henne utan dom. Aja, blir väl någin annan dag??

Oj, heheh, lite komplicerat allt blev kanske? Menmen, ni fattar nog... =P
Ska typ äta snart, fast är inte så hungrig för Maja och jag gicktill Ica och köpte godis för en stund sen. Hahah, brukar inte köpa godis hela tiden, men nu var vi så himla sugna! (a' <3

Kyss/Vera <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0