Stolarna Anfaller!

Ojoj, idag har jag inte hunnat uppdatera ännu. Åkte direkt till Huddinge på en grej efter skolan, kom hem nu...
Menmen, idag i skolan har tydligen någons dator blivit stulen, så rekorn kallade in alla till aulan för att typ prata om det. Hahah, först när (äckel)Peter sa att vi skulle till aulan på en gång blev vi typ skiträdda! Trodde någon hade dött elr nåt...
Och sen på en annan lektion höll jag och Maja typ på att dö! Hahah nej, men det stod två stolar på bordet bakom oss och sen puttad Erik på dom (såklart han) så att dom ramlade ner på oss! Hela klassen bah titta när stolarna anföll oss, heheh. xD
Och sen på So-n typ bråkade vi i gänget lite, jag och Maja mot resten typ... =S Som jag skriv igår känns det som om vi typ splittras lite.
Och just det, en grej till om skolan. Max skrev lappar (som vanligt?) till mej om att Alex alltid kommer fortsätta älska mig och att han aldrig kommer ge upp. Gulligt eller hur? Försökte svara så snällt som möjligt, tror jag lyckades. (a'

Menmen, nu har jag nog skrivit lite väl mkt om skolan...
Pusspuss, skriver senare! <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0