Torsdag

Tjjoo ! xD
Kom nyss hem. Åkte från skolan vid halv ett för att besöka en Pingstkyrka för en So-sak. Maja och jag vågade typ inte ringa innan ju, så Alex och Max ringde åt oss! Hehe, sen åkte dom med oss, och nu jobbar vi tydligen tsm? (a'
Menmen, när vi kom till Tumba C gick vi först in i fel kyrka! Hahah, fett pinsamt... Men sen hittade vi rätt och allt gick bra och bla bla bla. :P
Och just det, sen på bussen på väg hem skulle jag gå av först. Och Alexander bah "får man en kram?". Jag bah shiit, vill inte krama han! Men gjorde det ändå... =s Sen efter ringde jag Maja, hon sa att han typ kramade henne oxå för han var tvungen för han förlorat i nåt spel, och var tvungen att kram 2 tjejer. Man bah hallå?!

Måst packa allt till imorn nu. Hoppas allt får plats i väskan! Asså jag tänker ju inte släpa på någon stor resväska, så tar nog SportsCamp bagen. Och skolväskan eller vad man ska kalla den. ^^

Här kommer förresten en bild på dagens outfit! Hade samma på skolfotot, heheh.


(Bilden är gammal, men hade ändå samma kläder. Fast andra tights!)

Brunt linne under - Gina Trocot
Grå tunika - Lindex
Tights (dubbla) - H&M
Adidas (ej på bild) - Stadium
Skärp - Syrrans <3

Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0