Wihoo, internet!

Jippie, internet funkar i min dator! Iaf just nu... xD
Idag har jag varit hos Maja med Max och Alex med. Hade kul, skrattade hela tiden till Max assu! Hahah... Skulle egentligen ha pluggat med Maja med, men so blev det inte.
Har nog inte hent so mkt i skolan annars, fick bestemda platser idag for att vi snackar so mkt... Heheh, fats det blir nog ganska bra sen.
Och sen po musiken sjungde vi nogon visa typ som alla kunde utom jag och kompisarna, so vi bah fattade ingenting. ^^
Som ni ser stavar jag veldigt fel nu, men det e bara for att datan tydligen e insteld on english, so de tre sista boksteverna i alfabetet funkar inte...! Fett jobbigt, moste fixa det...
Menmen, har nog inget mer att skriva nu.

Kisses! <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0