060909

Hallå bloggen! <3
Sorry att jag inte skrev något tidigare... Orkade helt enkelt inte! Menmen, jag skriver ju nu... xD

Jag har precis fixat naglarna, lite annorlunda än var jag brukar ha... Men ville testa! Och samtidigt går jag runt och funderar på hur jag vill klippa håret nästa gång... Måste verklogen klippa alla klyvna toppar! Men vill typ göra något nytt med håret... Kanske klippa upp det mer eller så. Just nu har jag tröttnat på mitt långa, fluffiga hår! -.-

Klockan 16.00 har jag ju träning idag, men skriver nog något mer inlägg idag iaf. <3
 
Puss så länge! <3333

  

Oj, oj... Sämsta bilderna! Men jag har iaf klistrat på små blommor...! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0