Grattis På 14-års Dagen Maja!

Japp, idag var jag i skolan fast jag hade ont i halsen... Det var väl typ en vanlig dag tror jag? Men sen hände det ju lite, Alex snackade om typ skitkonstiga grejer med mig och Maja och vi fatta ingenting! Haha, skrattade hur mkt som helst hela dan. (a)
Menmen, sen sjöng vi för födelsedagsbarnet Maja, Max idé. Maja gillade det inte precis... Jag tror faktist Max gillar Maja förresten! Eller så är det bara något vi hoppas, haha. xD

Wellwell, när vi slutade gick jag med Maja en bit. Sen stod vi typ och snackade i en halvtimme elr nåt. Ni ska nog inte få veta vad vi sa... Hehe.

Kyss på er alla! <3333



Här var då en bild på dagens outfit...
Jeans - JC
Linne - H&M (?)
Kofta - Nelly
Tygskor - Skorett
Väska - Från Kreta <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0