Komentera Mera!

Hellou bloggen! <3
Antar att jag inte var den enda som tittade på Idol nyss?? Jag tycker alla var skitbra! Speciellt Mariett. ^^ Hon har lixom sån cool stil och så, fast själv skulle jag inte velat ha den... =S
Wellwell, Imorn har jag studiedag! Så jag blir väl hemma då oxå...? Eller om jag mår bra träffar jag väl någon kompis, vi får se. Jag börjar faktiskt må lite bättre... Hoppas på att kunna gå till träningen imorn oxå, har missat hur många som helst nu typ! Har ju tävling snart så vill vara där och träna extra mycket nu.

Förresten, varför komenterar ingen?? Lite tråkigt faktiskt... Jag ser och vet ju att jag har en del läsare, kan det vara så svårt att skriva en lite komentar? Eller ska jag behöva hota er för att skicka? Hahah, skojja... xD

Men idag tänkte jag iaf stanna uppe för att se vilka som går vidare i Idol, orkade ju inte det igår.

Puss och godnatt <333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0