Läxor, läxor,läxor...!

Gah, jag har så mycket läxor och sånt att göra! Satt just och jobbade med matte, kan redan allt det där så det käns så himla onödigt! -.-  Det enda som är jobbigt elr svårt är att skriva ner allt hur man räknar. Nu måste jag göra SO oxå, ska nog skriva på datorn... Nej men just det, kan ju inte skriva ut! Och MSN går typ inte att logga in på, så jag kan inte skicka via mejl till skolan heller. Men shit, skriver på datan iaf, orkar inte skriva för hand.

Ojoj, blev lite väl mycket prat om mina läxor där kanske?? Menmen, är iaf irriterad just nu. Fy, allt blir juh fel!
Men ni ska inte behöva lyssna på allt jag gnäller om, kära läsare.

Puss puss <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0