Söndag

Jag kom precis kommit ut ur duschen, och tagit på mig kläder. Mår inge vidare idag asså, ont i halsen och örat fortfarande plus att jag börjat hosta och bli lite hes. -.- Usch, det enda jag önskar är att jag blir frisk nu! Kommer ju som sagt inte kunna gå på träningen ikväll heller. Menmen, jag kan inte hjälpa det...
Pappa kom precis hem, vart har han varit hela morgonen?? Jaja, ska nog ner och vara lite social. Uppdaterar nog mer senare, men först har jag andra saker att göra. Som t.ex. ännu mer skolarbete. Suck.

Kyss/Vera

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Vera! Hur gör man så att det blir rosa text till sin blogg? Och hur gör man en egen bakrund till sin blogg? Kram Julia!

2009-09-27 | 13:47:33
Postat av: Julia

Hej Vera! Hur gör man så att man får rosa text till sin blogg, och hur gör man en egen bakrund till sin blogg? Kram Jullan!

2009-09-27 | 13:48:37
URL: http://glittersparklegirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå där!

Allt bra med dig?

Haft en bra helg?

kramar http://designbyjessica.blogg.se

2009-09-27 | 16:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0