Vad betyder ditt namn??


A - snygg som fan

B - påhittig

C - envis

D - väldigt smart

E - sexig som ingen annan

F - lätt att roa andra

G - otroligt omtänksam

H - älskar att stå i centrum

I - rolig som faan

J - väldigt älskad

K - lätt att älska

L - pratglad

N - söt som socker

M - mystiskt vacker

O - jätte snäll

P - festis

Q - ovanlig som en fyrklöver

R - het som solen

S - begåvad

T - väldigt glad

U - underbar på alla sätt

V - bra på att lyssna

W - musik galen

X - perfekt utstrålning

Y - mästerlig hjärna

Z - en lysande stjärna

Å - ökänd person

Ä - lever för att göra livet härligt för andra

Ö - über schysst



Mitt älskade namn blev:
V - Bra på att lyssna
E - Sexig som ingen annan
R - Het som solen
A - Snygg som fan

 

 


Kommentarer
Postat av: Della

Mitt namn "betyder"

D - väldigt smart

A - snygg som fan

N - söt som socker

I - rolig som faan

E - sexig som ingen annan

L - pratglad

L - pratglad

A - snygg som fan



:)) ♥

2009-09-04 | 18:51:00
Postat av: sofia

sv: tack så mycket! det som är på bilderna i min blogg :)

2009-09-04 | 22:02:12
URL: http://tjenaresofia.blogg.se/
Postat av: Ehmma

oh fett snyggt gjort!! cool design ;)

2009-09-12 | 16:59:54
URL: http://maboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0