Vetrinären...?!

Sorry att jag inte skrev något igår, jag han inte... Men gjorde typ ändå inget speciellt. Var med Maja, Alex och Max efter skolan och så.

Wellwell, åter till idag. Hade matteprov igen i skolan... Men det var inte svårt. Sen slutade vi juh 12.50, så det var skönt.
Och gud, när jag kom hem blev jag skitorolig! Asså, jag gick typ in på datan och den var redan igång och var inne på typ hitta.se. I den där sökgrejen stod det "veterinär". Jag bah shit, vad har hänt med Fleecan?! För er som inte vet, är det min fiina katt. Iaf, så ringde jag pappa, som skulle ha varit hemma, men han svarade inte! Fett nervös jag blev... Men sen ringde jag mammi och hon sa att pappa bar avar med Fanny på vårdcentralen för att göra nåt... Fleecan låg och sov ute på altanen! Men hon har typ varitlite seg, så vi har beställt en tid till henne... Ville bara skriva av mig om det! <333

Aja, ska ta något at äta. Skriver sen! Puss ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0