En hel lördag i olika gympahallar..

Gomorron! <3
Vaknade typ åtta imorsse, av att Fanny och hennes kompisar vaknat och börjat prata lite väl högt..
Menmen. Har ätit frukost och börjat fixa mig nu. Klockan 11 ska jag vara i Tumbas Idrottshus och vara domare eller nåt på en märkestagning för Tumbas gymnaster. Ska bli lite kul sådär, men vet inte riktigt vad jag ska göra? Men typ kryssa i om dom klarar övningarna eller inte tror jag. Jag tror jag åker tillsammans med Annie dit. Men sen efter åker jag men Benny direkt till Salem för att själv träna i 4 timmar. Det blir nog mest tumbling-träning, men kanske lite fristående och hopp också. Tävlingen är om en vecka liksom. Är sjukt nervös inför vissa varv, men hoppas det löser sig.
Aja. Ska kolla lite bloggar nu.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0