Fattar inte varför jag blir sur över en sån liten sak..

Tjoo! <3
Dagen i skolan har inte varit något vidarr faktiskt. På idrotten körde vi baseball, ja träffade 1 av typ 6 bollar, haha... Sen var det bioligi som gick ganska bra. Sen lunch, sen SO. Gick väl ockxå bra egentligen, Maja och jag har börjat på ett grupparbeta om ungdomstidningar, haha. Men sen på slöjden blev det inge kul längra. Eller joo, först var det kul, skulle lixom bli klar med mina mysbyxor så. Alla plockade undran, men jag gjorde klart. Stina gick på möta, jag satt kvar. Och sen blev jag klar! men vad ser jag då? Jag har gjort värsta felet?! Asså resåret nere vid benen var lixom vända at fel håll.. Så måste typ sprätta skitmycket nästa lektion. Och det sämsta av allt, jag kan inte ha dom i helgen, i Helsingborg! -.-

Nu har jag druckit en sån där drickyoghurt som tröst, haha. Men ska ta nåt mer, sen måste jag plugga, usch!
Pusspuss! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0