Grattis älskade lillasyster! <3

Gomorron!
Gick upp tidigt idag, fast än vi har sovmorron en timme.
Men att jag gick upp ändå var ju för att gratta Fanny som fyller 12 år idag!
Alla grattar henne!
Skriv typ  en komentar på min blogg, så visar jag henne sen.

Menmen. Har som sagt lite sovmorgon idag, börjar 9.15. Så har typ en timme kvar innan jag måste gå. Sen efter skolan blir det att gå hem till mamma igen, och fira Fanny där. Sen är de träning oxå. Skrev aldrig om träningen igår, men den var rolig iaf! Gick väl inte det bästa men..
Pusspuss! <333


Kommentarer
Postat av: Maja

Grattis Fanny ! :) <33

2010-04-22 | 13:17:20
Postat av: max huss

Grattis ha en bra kväll med dina små kompisar ! :D

2010-04-23 | 16:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0