Gungbrädor är läskiga grejer det

Tjoo! <3
Kom precis in typ, eller aa, har hunnit äta lite chokladfondy oxå eller vad det heter.. xD
Var ute och träffade Maja, Max och Matte innan. Var typ borta vid en lekpark. Hahah, först skulle vi snurra på en sån där snurrgrej, och asså gud vad yr man blev... Sen gungade vi typ gungbräda? Lite kul faktiskt ju. Och asså shit, Maja typ ramlade av?! Hon var typ på väg ner, så ramlade hon åt sidan och benet satt fast där uppe! Såg ut som hon bröt benet eller nåt... Men det gick bra, och vi skrattade sjukt mycket! Sen typ två minuter efter var det min tur. Matte tryckte ner Majas sida och då flög jag upp fett mycket?! Asså om inte Max typ tagit tag i mig hade jag typ flygit fram och slagit i huvudet.. Tack för att du räddade mig! (a)
Men lite ont gjorde det ju såklart, både för mig och Maja. Sen fick Max typ gungbrädan i magen, och Matte typ tappade andan när han och Max typ brottades. Heheh, alla hade lite ont där i slutet... Men sen skulle Matte typ hem och äta, så då drog vi oxå hem. ^^
Kisses! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0