Jag har gått in i väggen. Bokstavligen.

Tjaa! <3
Lite anorlund rubrik idag, ska berätta varför, hah!
Vi hade precis slutat, och jag kom ut ur klassrummet. Max och några var där utanför. Helt plötsligt gick han mot mig och höll fran en bok vid mitt ansikte. Och det var en stor äckligt spindel där på!! Asså shit blev skiträdd, och han fortsatte gå mot mig. Jag skrek och backade. Sen började jag springa, jag vände mig om. Och vad gjorde jag då?! Jo, jag sprang rätt in i väggen! Hahahahahahah! Gjorde ont i huvet och tänderna? Men asså shiiiiit vad pinsamt, alla skrattade, såklart? Jag höll på att dö.. Sen kom jag på. Vart var spindeln? Hade Max kastet den på mig? Han typ, spindeln är typ på dig! Jag fick panik och ba TA BORT DEN! Sen såg jag att Eric tog upp den från golvet bakom mig, så den var aldrig på mig.. Jag typ sprang ut, för jag var rädd för spindeln och för jag skrattade och skämdes på samma gång..
Det pinsammaste på riktig länge asså, shit.. -.- xD

Och inte nog med det lixom. 5 minuter innan det hände, var vi i klassrummet. Max tog min mobil och letade efter inspelningar. Jag hade lixom några där jag sjöng, och det var inte bra kan jag säga! Och han typ skulle lyssna, jag bah nej, jag kanske visar sen. Men han tog mobilen och ställde sig i ett hörn och lyssnade?! Omg.. Det var inte så högt, hoppas att bara han hörde. Men det lät verkligen hemskt, lyssnade själv på den nu, sen raderade jag den på en gång, hahah.

Berättar om resten av dagen i ett nytt inlägg sen..
Kisses! <333


Kommentarer
Postat av: hanna den bästa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-04-27 | 20:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0