Jag hatar att komma på rubriker.?!

Tjatja! <3
Har kommit hem från Maja nu, sitter här med Fanny. Tänkte väl skriva lite kort om dagen eller nåt.
Idag var det ju typ nån miljödag i skolan, vi typ skulle diskutera skolmiljön och så.. Vi började att samlas i aulan, och då gjorde lärarna nåt himla skådespel om klotter?! Asså shit vad pinsamma.. xD
Sen hade vi nån grej med Peter, sen med Eva. Då var vi typ i gruppar och skulle prata om saker, våran grupp var ju bäst, eller hur Maja? Hahaha... Hampus snackade om tavlor hela tiden, sen ritade han en och satte upp i klassrummet. Maja och jag skrattade hela tiden, åt allt typ? <3
Sen efter skolan gick jag som sagt hem till Maja. Där har jag ju redan berättat vad vi gjorde, pallar inte skriva igen.
Ska snart på träning förresten. Ska köra tumbling idag, är nervös..? Måste få till mina dubbelflickisar ju!
Kisses! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0