Jag lever!!

Hellu! <3

Är så himla ledsen för att jag inte bloggat nåt senaste veckan...
Har inte haft någon dator! Nu fattar man hur beroende man egentligen är.

Men nu har jag iaf varit uppe i Dalarna i stugan med pappa och Fanny. Har haft det jättemysigt, bra väder också, fast än det var snö. Vi slepade Monpol på kvällarna, solade på dagarna, och åkte skidor på lördagen i Romme. Allat var mysigt och bra helt enkelt, orkar inte skriva allt i detalj.

Och sen imorse åkte jag, Fanny och Fleecan hem med tåg. Pappa skjutsade till Borlänge och därifrån tog vi tåget. Hade inget ID, så dom blev lite sura, hehe. Men det gick bra iaf, Fleecan är typ en underkatt, hon sa inte ett pip på hela resan lixom? Sen kom vi iaf till centralen, där plötsligt farmor stog för att möta oss?! Haha, så vi åkte hem med henne.

När vi sen kom fram till huset, kom vi på att vi inte hade några nycklar!!
Asså gud vad sur man blev, och så typiskt mig också...
Men vi löste det också, ringde helt enkelt till Jim och Jennifer. Dom lät oss komma, såklart. Helt ärligt tror jag dom skulle släppa in oss när som helst, om vi så kom kl 3 på natten.

Där hade vi riktigt roligt iaf. Var ute först och så, fick veta lite kul skvaller om Jim där... Hahah, läste hans sms. Och han läste mina.. Men sen gick vi in och tog massa mupp-bilder. Fastnade inte bra på bild idag om man säger så!

Men ska vara social med mamma nu. Inte sett henne på en vecka så.

Puss och Kram! <33333


*Kanske laddar in bilder senare*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0