Min lördag

Shaa! <3
Känner på mig att det här inlägget blit rätt långt, det har varit en lång dag. Men läs ändå!
Jag och Annie åkte iaf till idrottshuset och var med som dömmare på märkestagningen. Det gick väl bra, jag dömde plint och trampett. Alla barnen blev godkända, utom en tjej... Gud vad jag tycker synd om henne. Hon ville helt enkelt inte köra, inte ens en kullebytta..

Men därifrån åkte jag, Benny och Malin direkt till Salem, och plockade upp Fanny på vägen. På tränineg körde vi bara tumbling, i fyra timmar då. Det gick faktiskt bra! Har fått igång mina dubbelflickisar, och sen körde jag också hjula rondat grupperad salto! Är riktigt nöjd, heheh.

Och juste, vet ni vad det första vår ena tränare sa när vi kom dit? "Titta, titta, tightsen har kommit!" Jag bah shit. Asså hon hade beställt beiga glansiga tights, och dom skulle egentligen inte ha kommit innan RM. Men tyvärr gjorde dom det. Asså ingen vill ha dom! Känns så himla äckligt... Vi gick iaf iväg och testade dom. Usch usch.. Sen sprang jag in till tränarna och bah, "Jag ser ut som en Barbie?!" Hahahahahah, men seriöst... Benen blev typ glansiga och gråaktiga? Men nu måste vi ha dom iaf. Suck.

Aja. Ska äta snart. Huuungrig! Sen blir det att slappa ikväll. Det behövs, har liksom 4 timmars träning imorn också.
Kisses!

Juste. Jag testade att filma idag, men det blev inge bra med min mobil. Men ett klipp sen i torsdags finns på facebook, min sida. Och Benny ska ladda upp ett klipp från idag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0