Pics

Shooo! <3
Är fett glad just nu, beror säkert på att solen skiner!
Sitter ute med Fanny nu, eller aa, precis innan jag började blogga iaf.
Skolan idag var väl okej, och förlåt för att jag alltid skriver så, haha! men på bilden skulle man typ rita människor i olika ställningar, det var väl kul men fett svårt.. Sen var det vanliga lektioner. Satt ute och solade på rasterna, så himla skönt asså.

Men nu här hemma har vi bara suttit ute. Tog massa kort oxå! Ska såklart lägga upp några här, men inte alla på en gång. Sprider nog ut domlite i olika inlägg tror jag.


Jag och Maja i skolan. <3






Gillade ni bilderna? (a)

Ska ut igen nu, pusspuss! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0