Pluggar

Ehm, sa ju att jag skulle berätta mer om dagen. Men det får bli kort, har läxor att göra.. Men vi hade bild, då gjorde vi typ ansikten i lera. Haha, jag ska inte bli kostnär säger jag bara. Sen efter det gick jag till slöjden för att fixa min mysbyxor. Satt där med 8HB. Men blev inte klar då, för vi hade lixom lektion sen. Men sen var det lunch, då gick jag tillbax till slöjden och sydde klart dom! Dom blev seriöst skitfina, ska ha dom imorn, hahah.
Sen var det inte så mycket mer? Hade fysik som sista lektion, slutade tidigare för vår engelskalärare var inte där, yeey!
Men ska fortsätta plugga nu.
Chao! <3


Mina mysbyxor!<3
Vad tycka? (a)

Kommentarer
Postat av: Emma Liberg

FAN va fina byxor :D



sv; Aww tack :'') <3

2010-04-27 | 23:15:14
URL: http://emmaliberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0