Robert var snyggare i Remember Me än i Twilight x'D

Shaa! <3
Kom precis hem från bion... Omg säger jag bara, sjukt bra! Men gud så sorliga asså, tårarna rann.. Men som tur var klarade sminket sig, blev lite nervös att jag skule se ut som en panda eller nåt. Asså svart under ögonen. xD
Men bra var den iaf. Vi käkade förresten inte där, utan åt pizza här hemma innan. Tog massa roliga bilder också, hahahah sjukt fina! Får se om jag lägger upp några av bilderna sen, men det är inte säkert.
Ikväll blir det tyvärr ingen utgång. Maja och jag funderade på det, men kände att jag borde vara hemma med familjen och slappa. Så det blir väl en kväll i soffan med en smoothie i handen. (Y)
Kisses! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0