Sovmorgon till..?

Gomorron! <3
Asså nu är det så att jag inte vet när jag ska till skolan idag..
Igår fick vi veta att vi har håltimme första lektionen, sen en lektion, sen lunch och sen håltimme?! Sen två lektioner till... Asså känns ju så himla onödigt att gå på den där enda lektionen i mitten? Det är typ språkval då, och vi har mejlat vår lärare och ska fråga om vi får typ hoppa över dne lektionen, och göra hemma eller nåt. Men hon har lixom inte svarat än så.

Menmen. Igårkväll hade jag typ värsta paniken och skrattanfallet på en gång. Jag skulle fixa kläder för idag, sen ser jag att alla mina jeans är hos pappa?! Testade mammas jeans, men nej tack... Och jag hade strumpbyxor igår, vill inte ha det 2 ggr i rad.  Sen var det bara mysbyxor kvar, så det fick bli dom, fast dom ser ut som jag vet inte vad. Och då kom nästa problem, vilken tröja? Ingen grå, då ser det ut som en sparkdräkt med byxorna till... Hahahaha, orkart inte berätta mer, inte så intressant ändå. Men kul var det!
Pusspuss! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0