Studiedag

Shasha! <3
Kom typ precis hem från Ellen. Gick hela vägen, men det kändes ju inte alls långt?
Men sov ju där inatt och så, skitkul hade vi! Vi typ skulle kolla på Titanic, men alla ville sova typ så vi stängde av. Men Moa och Ellen blev typ övertrötta sen eller nåt, satt i sängen och spelade in nåt radioprogram eller så? Hahah, och jag sov.
Men innan det var vi först typ nere vid sjön och tog lite bilder typ. Det blev typ inga bra men.. Sen gick vi in och började ta värsta fjortisbilderna, hahah! Asså vi hade idomin, fjortisränder ovh allt lixom. Skitfina var vi, eller inte. Använde Ellens systemkamera, åh jag vill också ha!
Och sen imorse vaknade jag och Ellen först som vanligt, typ av att Lea, asså deras sjukt söta hund, kom in och började låta. Så vid 7.20 gick vi upp och kollade på tv, heheh... Moa och Hanna vaknade typ aldrig, nej men vi började iaf fixa frukost. Vi gjorde vofflor, måste bara skrtya lite och säga att mina blev bäst, hahah! Ellen hällde typ all smet utanför och Moa brände dom...

Men sen gick jag, Hanna och Moa hem vi 12 typ. Nu måste jag plugga... Kemiprov och So.inlämning imorn lixom. Sen ikväll är det träning.
Pusspuss! <333


DRIVBILD!!!!!

Hahah, typ så såg vi ut... Har tråkigt så fixade den lite. Och alla fattar att det är en riktig drivbild, okej?! Inte mitt riktiga jag precis, haha! x'D

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahahahaha bäääst :D:D

2010-04-15 | 17:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0