Tänkte filma på träningen, men glömde.. xD

Shaa! <3
Har precis varit på träningen. Hahah, vi kom nästan för sent. Var liksom borta i Skärholmen, och då ringde min tränare och frågade om vi skulle ha skjuts. Tydligen började vi om 40 minuter då! Hahah, lite stressigt hem... Slutade med att jag gick dit i röda shorts och rosa tröja, skitfint.
Men träningen var kul iaf. Av nån anledning gick de 3 timmarna väldigt fort? Vi fick veta ungefär vilka varv vi ska vara med på på tävlingen. Tydligen ska jag köra sträkt salto?! Inte kört det på en månad, menmen...
Och sen hade vi fristående, gick sådär..

Men nu ska jag snart ner och duscha och så, sen bara njuta av sista kvällen på lovet. Men konstigt nog längtar jag lite tills imorn ändå? Alla kompisar liksom. Inte lektionerna precis..
Pusspuss! <333


Kommentarer
Postat av: Liza

Aa halva gruppen ska tävla RM och de andra USM (jag ska tävla USM) :) <3

2010-04-11 | 21:17:14
URL: http://liiziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0