Onsdag 10.26

Godmorron! <3
Vaknade typ nyss, gud vad skönt det var att sova...
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Eller jo förresten, på eftermiddagen ska jag träffa Maja! Det var ett tag sen nu lixom. Och sen ikväll är det träning. Ska bli najjs, träna bort allt äckligt godis man ätit nu under påsken.
Men nu ska jag först duscha, i en riktig dusch... Uppe i stugan har vi lixom inget rinnande vatten, så man får duscha med vattenkannor. Inte det skönaste precis.

Men här kommer några bilder från helgen.


Vårt fina stora påskbord.. xD


Fleecan som dricker. Hon dricker bara ur kranar, hahah...


Kvällssolen


Jag och Fleecan i Tullinge på väg hem. Jag ser helt muppad ut men... xD


Jag och Jim tod fjortisbilder... Lägger inte upp fler, vet inte om han vill vara med på dom.
Och juste, jag har en ny tröja! Den rosa Adidas på bilden asså. Älskar den! <3

Kisses! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0